Super vejlet

8. srpna 2009 v 14:53 | Ape.in |  Dear Diary
Včera ráno jsme já, moje mamka a rodinná kamarádka Dita vyrazili na výlet do Prahy. Jeli jsme tam hlavně kvůli tomu, že Dita potřebovala na vyšetření do vinohradský nemocnice a taky jsme si chtěli koupit něco hezkýho na sebe. Já jsem se ujala role průvodce, protože na Vinohrady jsem jezdila na přípravný kurzy na medicínu a taky v Praze rok bydlim.
V nemocnici jsme já a mamka čekaly 2 a půl hodiny než Ditu vyšetřej, protože jí toho dělali víc. To čekání bylo tak strašný, že už se mi nikam ani nechtělo. No ale když už jsme tam byli ... Jeli jsme do Malešic na tržnici do těch velkoskladů, tam jsme zjistili, že nám většinu věcí ani neprodaj, jenom po celejch kartónech a k čemu vám je kartón stejnejch bot. Pak jsme pokračovali na Čerňák do Ikey. Cestou autobusem jsem zjistila, že tam jsou fakt úžasný nový byty a že by se mi líbilo tam bydlet, ale na něco takovýho bych šetřila asi celej život xD V Ikee jsme si dali něco, čemu řikali Pytt i panna a bylo to dobrý, takže musim na netu sehnat recept xD
Tohle všechno trvalo celej den, byli jsme unavený a chystali se jet domu. Na Florenci jsme zjistili, že odjezdy busů do Litoměřic jsou přesměrovaný do Holešovic a tam jsme zase zjistili, že autobus, kterym jsme chtěli jet, zrušili. Všichni jsme už měli plány na večer nebo na druhej den. Máma měla jet ještě ten den k babičce a já s Ditou jsme měli jet druhej den (dneska) na pouť do Libochovic. Jenže jsme museli zůstat v Praze přes noc, když už nám nic nejelo. No problem. Pořád ještě mám v Praze byt, shodou okolností právě v Holešovicích, takže jsme to neměli ani daleko a měli kde přespat. Dorazili jsme ke mě, občerstvili se a řekli si, že noc je ještě mladá, tak proč si ještě někam nevyrazit.
Rozhodli jsme se, že se půjdeme kouknout do Popocatepetlu. Vyhrál fakt, že tam byla diskotéka a vstupný zdarma. Na Újezdu jsme se samozřejmě vydali přesně opačným směrem, ale za to jsme našli pěknou fontánu. Chvíli jsme tam poseděli, mezitím jsme našli skoro nový PDA. Za chvíli se přihnal vyděšenej majitel a když viděl, že na něj máváme jeho ztraceným telefonem, tak byl happy. Pak jsme šli zas hledat ten Popocatepetl a zas ho nemohli najít. Shodou okolností přesně tam, kde se měl klub nacházet byl kopec na Petřín, tak jsme si logicky zdůvodnili, že Popocatepetl bude někde na kopci a po půlnoci jsme začali stoupat vzhůru. V půl 1 jsme dorazili na Nebozízek, což je někde v půlce cesty na ten Petřín. Celou dobu nás popoháněl zvuk hudby, který se linul ze shora. Jenže jsme se zas trošku sekli, protože nahoře je restaurace Nebozízek a zrovna se tam slavila svatba, takže nám nezbylo nic jinýho, než jít ten kopec zase dolu. Ale řeknu vám, bejt v půl jedný ráno těsně pod Petřínem, to byla fakt bomba. Ten nádhernej výhled na osvětlenou Prahu a na památky stál za to.
Po slezení kopce už jsme byli tak utahaný, že jsme neměli sílu ani dál hledat ten Popocatepetl, kterej byl beztak dole a minuli jsme ho hned na začátku, ani jít někam jinam. Z kalby sice nic nebylo, ale noční procházka byla parádní.
Ke mě jsme dorazili kolem 3. ráno a v 7 už jsme stávali, abysme stihli první autobus domu. Dita, na rozdíl ode mě, si tu pouť ujít nenechala a stejně jela, já na něco takovýho už neměla sílu. Jsem strašně grogy, takže se dneska budu válet celej den v postýlce a možná juknu na ňákej filmek. Jo a až najdu ten recept, tak ho sem hodim, třeba to někdo bude chtít zkusit, ale hlavně spešl pro mojí nej kámošku, která si pořád opisuje ňáký recepty z netu xD

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.